[vc_row][vc_column width=“1/1″][mk_image src=“http://media.yogaart.rs/2014/09/5.-Trikonasana-Varijanta.jpg“ image_width=“1140″ image_height=“700″ crop=“true“ svg=“false“ lightbox=“false“ group=“_general“ frame_style=“gray_border“ target=“_self“ title=“Trikonasana-Varijanta“ caption_location=“inside-image“ align=“right“ margin_bottom=“10″][mk_padding_divider size=“20″][/vc_column][vc_column][vc_text_separator title=“Pravilno izvođenje yoga položaja“ title_align=“separator_align_center“ color=“grey“][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=“1/3″][mk_icon_box icon=“mk-icon-puzzle-piece“ title=“Izvođenje“ text_size=“22″ font_weight=“normal“ style=“simple_minimal“ icon_size=“small“ rounded_circle=“false“ icon_location=“left“ circled=“true“ icon_color=“#b9bbbc“ icon_circle_color=“rgba(213,219,74,0.01)“ box_blur=“false“ margin=“30″ icon_circle_border_color=“#cecece“][mk_custom_list style=“58″ icon_color=“#8E8F87″ margin_bottom=“30″ align=“none“]
  • 1. Zauzmite uspravan položaj sa razmaknutim nogama od 50-70cm.
  • 2. Savijte telo iz struka prema napred sa istegnutim rukama u stranu.Telo treba da zauzme položaj pravog ugla.
  • 3. Okrenite trup udesno i desnom šakom dotaknite levo stopalo ili stavite šaku iza levog stopala. Uradite položaj na isti način i na suprotnu stranu.
  • 4. Vratite gornji deo tela u centar, gde telo formira pravi ugao. Vratite se u uspravan položaj sa rukama pored tela.
[/mk_custom_list][/mk_icon_box][/vc_column][vc_column width=“1/3″][mk_icon_box icon=“mk-moon-health“ title=“Disanje“ text_size=“22″ font_weight=“normal“ style=“simple_minimal“ icon_size=“small“ rounded_circle=“false“ icon_location=“left“ circled=“true“ icon_color=“#b9bbbc“ icon_circle_color=“rgba(213,219,74,0.01)“ box_blur=“false“ margin=“30″ icon_circle_border_color=“#cecece“][mk_custom_list style=“58″ icon_color=“#8E8F87″ margin_bottom=“30″ align=“none“]
  • Udahnite dok podižete ruke u stranu u uspravnom položaju. Izdahnite kada savijate prednji deo tela do pravog ugla. Posle izdaha zadržite dah dok uvrćete telo. Udišite dok se vraćate u uspravan položaj.
[/mk_custom_list][/mk_icon_box][/vc_column][vc_column width=“1/3″][mk_icon_box icon=“mk-icon-circle“ title=“Koncentracija“ text_size=“22″ font_weight=“normal“ style=“simple_minimal“ icon_size=“small“ rounded_circle=“false“ icon_location=“left“ circled=“true“ icon_color=“#b9bbbc“ icon_circle_color=“rgba(213,219,74,0.01)“ box_blur=“false“ margin=“30″ icon_circle_border_color=“#cecece“][mk_custom_list style=“58″ icon_color=“#8E8F87″ margin_bottom=“30″ align=“none“]
  • Na opuštenost leđnih mišića i abdomena.
[/mk_custom_list][/mk_icon_box][mk_icon_box icon=“mk-moon-bubble-notification“ title=“Napomena“ text_size=“22″ font_weight=“normal“ style=“simple_minimal“ icon_size=“small“ rounded_circle=“false“ icon_location=“left“ circled=“true“ icon_color=“#b9bbbc“ icon_circle_color=“rgba(213,219,74,0.01)“ box_blur=“false“ margin=“30″ icon_circle_border_color=“#cecece“][mk_custom_list style=“58″ icon_color=“#8E8F87″ margin_bottom=“30″ align=“none“]
  • Sve ostale karakteristke su iste za sve varijante.
[/mk_custom_list][/mk_icon_box][/vc_column][/vc_row]
Asane Yoga položaji