[vc_row][vc_column width=“1/1″][mk_image src=“http://media.yogaart.rs/2014/09/3.-Saral-dhanurasana.jpg“ image_width=“1140″ image_height=“700″ crop=“true“ svg=“false“ lightbox=“false“ group=“_general“ frame_style=“gray_border“ target=“_self“ title=“Saral dhanurasana“ caption_location=“inside-image“ align=“left“ margin_bottom=“10″][mk_padding_divider size=“20″][/vc_column][vc_column][vc_text_separator title=“Pravilno izvođenje yoga položaja“ title_align=“separator_align_center“ color=“grey“][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=“1/4″][mk_icon_box icon=“mk-icon-puzzle-piece“ title=“Izvođenje“ text_size=“22″ font_weight=“normal“ style=“simple_minimal“ icon_size=“small“ rounded_circle=“false“ icon_location=“left“ circled=“true“ icon_color=“#b9bbbc“ icon_circle_color=“rgba(213,219,74,0.01)“ box_blur=“false“ margin=“30″ icon_circle_border_color=“#cecece“][mk_custom_list style=“58″ icon_color=“#8E8F87″ margin_bottom=“30″ align=“none“]
  • 1. Zauzmite ležeći položaj na stomaku. Savijte noge u kolenima i uhvatite skočne zglobove šakama. Dišite duboko i opustite se u pripremnom položaju.
  • 2. Pokušajte da podignete glavu i grudi sa poda povlačeći noge prema nazad nepodižući butine sa poda.
  • 3. Savijte glavu unazad što više.
[/mk_custom_list][/mk_icon_box][vc_separator color=“grey“][/vc_column][vc_column width=“1/4″][mk_icon_box icon=“mk-moon-health“ title=“Disanje“ text_size=“22″ font_weight=“normal“ style=“simple_minimal“ icon_size=“small“ rounded_circle=“false“ icon_location=“left“ circled=“true“ icon_color=“#b9bbbc“ icon_circle_color=“rgba(213,219,74,0.01)“ box_blur=“false“ margin=“30″ icon_circle_border_color=“#cecece“][mk_custom_list style=“58″ icon_color=“#8E8F87″ margin_bottom=“30″ align=“none“]
  • Udahnite u ležećem položaju. Zadržite dah u plućima dok podižete telo sa poda. Dišite duboko i ritmično dok držite položaj. Izdahnite kada se vraćate u početni položaj.
[/mk_custom_list][/mk_icon_box][vc_separator color=“grey“][/vc_column][vc_column width=“1/4″][mk_icon_box icon=“mk-li-clock“ title=“Trajanje“ text_size=“22″ font_weight=“normal“ style=“simple_minimal“ icon_size=“small“ rounded_circle=“false“ icon_location=“left“ circled=“true“ icon_color=“#b9bbbc“ icon_circle_color=“rgba(213,219,74,0.01)“ box_blur=“false“ margin=“30″ icon_circle_border_color=“#cecece“][mk_custom_list style=“58″ icon_color=“#8E8F87″ margin_bottom=“30″ align=“none“]
  • Držite položaj koliko prija bez suvišnog naprezanja. Ponovite vežbu do 3 puta.
[/mk_custom_list][/mk_icon_box][vc_separator color=“grey“][/vc_column][vc_column width=“1/4″][mk_icon_box icon=“mk-icon-circle“ title=“Koncentracija“ text_size=“22″ font_weight=“normal“ style=“simple_minimal“ icon_size=“small“ rounded_circle=“false“ icon_location=“left“ circled=“true“ icon_color=“#b9bbbc“ icon_circle_color=“rgba(213,219,74,0.01)“ box_blur=“false“ margin=“30″ icon_circle_border_color=“#cecece“][mk_custom_list style=“58″ icon_color=“#8E8F87″ margin_bottom=“30″ align=“none“]
  • Na opuštenost leđnih mišića i abdomena.
[/mk_custom_list][/mk_icon_box][vc_separator color=“grey“][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=“1/3″][mk_icon_box icon=“mk-moon-user-block“ title=“Ograničenja“ text_size=“22″ font_weight=“normal“ style=“simple_minimal“ icon_size=“small“ rounded_circle=“false“ icon_location=“left“ circled=“true“ icon_color=“#b9bbbc“ icon_circle_color=“rgba(213,219,74,0.01)“ box_blur=“false“ margin=“30″ icon_circle_border_color=“#cecece“][mk_custom_list style=“58″ icon_color=“#8E8F87″ margin_bottom=“30″ align=“none“]
  • Ovaj položaj ne treba da izvode osobe sa deformitetima kičme i povredama vrata, osobe sa adominalnim problemima, čirem na zelucu , crevnom tuberkulozom, hernijom.
[/mk_custom_list][/mk_icon_box][/vc_column][vc_column width=“1/3″][mk_icon_box icon=“mk-moon-bubble-notification“ title=“Napomena“ text_size=“22″ font_weight=“normal“ style=“simple_minimal“ icon_size=“small“ rounded_circle=“false“ icon_location=“left“ circled=“true“ icon_color=“#b9bbbc“ icon_circle_color=“rgba(213,219,74,0.01)“ box_blur=“false“ margin=“30″ icon_circle_border_color=“#cecece“][mk_custom_list style=“58″ icon_color=“#8E8F87″ margin_bottom=“30″ align=“none“]
  • Ovaj položaj je pogodan za početnike koji nisu u mogućnosti da urade Dhanurasanu-Položaj luka.
[/mk_custom_list][/mk_icon_box][/vc_column][vc_column width=“1/3″][mk_icon_box icon=“mk-moon-checkmark-3″ title=“Dejstvo“ text_size=“22″ font_weight=“normal“ style=“simple_minimal“ icon_size=“small“ rounded_circle=“false“ icon_location=“left“ circled=“true“ icon_color=“#b9bbbc“ icon_circle_color=“rgba(213,219,74,0.01)“ box_blur=“false“ margin=“30″ icon_circle_border_color=“#cecece“][mk_custom_list style=“58″ icon_color=“#8E8F87″ margin_bottom=“30″ align=“none“]
  • Ovaj položaj ima iste korisne efekte kao Dhanurasana-Položaj luka, ali smanjenog intenziteta.
[/mk_custom_list][/mk_icon_box][/vc_column][/vc_row]
Asane Yoga položaji