[vc_row][vc_column width=“1/1″][mk_image src=“http://media.yogaart.rs/2014/09/4.-Pun-leptir1.jpg“ image_width=“1140″ image_height=“700″ crop=“true“ svg=“false“ lightbox=“false“ group=“_general“ frame_style=“gray_border“ target=“_self“ title=“Pun leptir 1″ caption_location=“inside-image“ align=“left“ margin_bottom=“10″][mk_padding_divider size=“20″][/vc_column][vc_column][vc_text_separator title=“Pravilno izvođenje yoga položaja“ title_align=“separator_align_center“ color=“grey“][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=“1/1″][mk_icon_box icon=“mk-icon-puzzle-piece“ title=“Izvođenje“ text_size=“22″ font_weight=“normal“ style=“simple_minimal“ icon_size=“small“ rounded_circle=“false“ icon_location=“left“ circled=“true“ icon_color=“#b9bbbc“ icon_circle_color=“rgba(213,219,74,0.01)“ box_blur=“false“ margin=“30″ icon_circle_border_color=“#cecece“][mk_custom_list style=“58″ icon_color=“#8E8F87″ margin_bottom=“30″ align=“none“]
  • 1. Zauzmite sedeći položaj sa ispravljenom kičmom i opruženim nogama.
  • 2. Savijajući noge u kolenima, sastavite stopala i privucite pete bliže telu.
  • 3. Obuhvatite stopala šakama ili prepletite prste šaka.
  • 4. Gurajte polako kolena prema podu pomažući se laktovima. Dok gurate kolena laktovima savijajte trup napred sa ispravljenom kičmom. Uradite vežbu 10 do 15 puta.
[/mk_custom_list][/mk_icon_box][/vc_column][/vc_row]
Asane Yoga položaji