[vc_row][vc_column width=“1/1″][mk_image src=“http://media.yogaart.rs/2014/09/2.-Poluleptir.jpg“ image_width=“1140″ image_height=“700″ crop=“true“ svg=“false“ lightbox=“false“ group=“_general“ frame_style=“gray_border“ target=“_self“ title=“Poluleptir“ caption_location=“inside-image“ align=“left“ margin_bottom=“10″][mk_padding_divider size=“20″][/vc_column][vc_column][vc_text_separator title=“Pravilno izvođenje yoga položaja“ title_align=“separator_align_center“ color=“grey“][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=“1/1″][mk_icon_box icon=“mk-icon-puzzle-piece“ title=“Izvođenje“ text_size=“22″ font_weight=“normal“ style=“simple_minimal“ icon_size=“small“ rounded_circle=“false“ icon_location=“left“ circled=“true“ icon_color=“#b9bbbc“ icon_circle_color=“rgba(213,219,74,0.01)“ box_blur=“false“ margin=“30″ icon_circle_border_color=“#cecece“][mk_custom_list style=“58″ icon_color=“#8E8F87″ margin_bottom=“30″ align=“none“]
  • 1. Zauzmite sedeći položaj sa pravim leđima i opruženim nogama ispred sebe.
  • 2. Savijte desnu nogu u kolenu i namestite desno stopalo na vrh leve butine.
  • 3. Postavite levu šaku na koleno opružene leve noge, a desnu šaku na koleno savijene desne noge. Polako pokrećite desnu nogu gore dole desnom rukom što bliže podu ili da dodiruje pod.
  • 4. Opustite mišiće savijene noge što više dok je pokrećete.
  • 5. Pokrećite koleno gore dole 10-15 puta. Uradite istu vežbu i sa drugom nogom.
  • 6. Iz istog položaja uhvatite prste desnog stopala levom rukom. Pokušajte da kružite desnim kolenom povećavajući krug što više.
  • 7. Kružite kolenom 10-15 puta udesno, a zatim u suprotnu stranu.
[/mk_custom_list][/mk_icon_box][/vc_column][/vc_row]
Asane Yoga položaji