[vc_row][vc_column width=“1/1″][mk_image src=“http://media.yogaart.rs/2014/09/ParvatasanaB.jpg“ image_width=“1140″ image_height=“700″ crop=“true“ svg=“false“ lightbox=“false“ group=“_general“ frame_style=“gray_border“ target=“_self“ title=“Parvatasana“ caption_location=“inside-image“ align=“right“ margin_bottom=“10″][mk_padding_divider size=“20″][/vc_column][vc_column][vc_text_separator title=“Pravilno izvođenje yoga položaja“ title_align=“separator_align_center“ color=“grey“][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=“1/4″][mk_icon_box icon=“mk-icon-puzzle-piece“ title=“Izvođenje“ text_size=“22″ font_weight=“normal“ style=“simple_minimal“ icon_size=“small“ rounded_circle=“false“ icon_location=“left“ circled=“true“ icon_color=“#b9bbbc“ icon_circle_color=“rgba(213,219,74,0.01)“ box_blur=“false“ margin=“30″ icon_circle_border_color=“#cecece“][mk_custom_list style=“58″ icon_color=“#8E8F87″ margin_bottom=“30″ align=“none“]
  • Ispružite levu nogu unazad i postavite je pored desne.
  • Podignite sedalni deo prema gore.
  • Glavu postavite između ruku.
  • Ruke, leđa i noge treba da budu istegnute, a šake i stopala treba
    čvrsto da se naslanjaju na pod.
[/mk_custom_list][/mk_icon_box][/vc_column][vc_column width=“1/4″][mk_icon_box icon=“mk-moon-health“ title=“Disanje“ text_size=“22″ font_weight=“normal“ style=“simple_minimal“ icon_size=“small“ rounded_circle=“false“ icon_location=“left“ circled=“true“ icon_color=“#b9bbbc“ icon_circle_color=“rgba(213,219,74,0.01)“ box_blur=“false“ margin=“30″ icon_circle_border_color=“#cecece“][mk_custom_list style=“58″ icon_color=“#8E8F87″ margin_bottom=“30″ align=“none“]
  • Izdahnite dok ispružujete noge i podižete telo prema gore.
[/mk_custom_list][/mk_icon_box][/vc_column][vc_column width=“1/4″][mk_icon_box icon=“mk-icon-circle“ title=“Koncentracija“ text_size=“22″ font_weight=“normal“ style=“simple_minimal“ icon_size=“small“ rounded_circle=“false“ icon_location=“left“ circled=“true“ icon_color=“#b9bbbc“ icon_circle_color=“rgba(213,219,74,0.01)“ box_blur=“false“ margin=“30″ icon_circle_border_color=“#cecece“][mk_custom_list style=“58″ icon_color=“#8E8F87″ margin_bottom=“30″ align=“none“]
  • Na mišiće leđa i adomen.
[/mk_custom_list][/mk_icon_box][/vc_column][vc_column width=“1/4″][mk_icon_box icon=“mk-moon-checkmark-3″ title=“Dejstvo“ text_size=“22″ font_weight=“normal“ style=“simple_minimal“ icon_size=“small“ rounded_circle=“false“ icon_location=“left“ circled=“true“ icon_color=“#b9bbbc“ icon_circle_color=“rgba(213,219,74,0.01)“ box_blur=“false“ margin=“30″ icon_circle_border_color=“#cecece“][mk_custom_list style=“58″ icon_color=“#8E8F87″ margin_bottom=“30″ align=“none“]
  • Isteže i jača ruke, leđa i zadnje delove nogu. Jača kičmu i poboljšava prokrvljenost kičmenih nerava. Tonira trbušne organe.
[/mk_custom_list][/mk_icon_box][/vc_column][/vc_row]
Asane Yoga položaji