[vc_row][vc_column width=“1/1″][mk_image src=“http://media.yogaart.rs/2014/10/4.-Padmasana-–-Položaj-lotosa.jpg“ image_width=“1140″ image_height=“700″ crop=“true“ svg=“false“ lightbox=“false“ group=“_general“ frame_style=“gray_border“ target=“_self“ title=“Padmasana – Položaj lotosa“ caption_location=“inside-image“ align=“left“ margin_bottom=“10″][mk_padding_divider size=“20″][/vc_column][vc_column][vc_text_separator title=“Pravilno izvođenje yoga položaja“ title_align=“separator_align_center“ color=“grey“][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=“1/3″][mk_icon_box icon=“mk-icon-puzzle-piece“ title=“Izvođenje“ text_size=“22″ font_weight=“normal“ style=“simple_minimal“ icon_size=“small“ rounded_circle=“false“ icon_location=“left“ circled=“true“ icon_color=“#b9bbbc“ icon_circle_color=“rgba(213,219,74,0.01)“ box_blur=“false“ margin=“30″ icon_circle_border_color=“#cecece“][mk_custom_list style=“58″ icon_color=“#8E8F87″ margin_bottom=“30″ align=“none“]
  • 1. Zauzmite sedeći položaj sa opruženim nogama.
  • 2. Savijte levu nogu i postavite stopalo na desnu butinu, a zatim savijte desnu nogu i postavite stopalo na levu butinu. Stopala bi trebalo da budu okrenuta prema gore. Za vreme izvođenja lotosa kičma treba da bude prava. Ruke treba da budu opuštene, a šake postavljene na kolenima u gyana ili chinmudri.
[/mk_custom_list][/mk_icon_box][/vc_column][vc_column width=“1/3″][mk_icon_box icon=“mk-moon-checkmark-3″ title=“Dejstvo“ text_size=“22″ font_weight=“normal“ style=“simple_minimal“ icon_size=“small“ rounded_circle=“false“ icon_location=“left“ circled=“true“ icon_color=“#b9bbbc“ icon_circle_color=“rgba(213,219,74,0.01)“ box_blur=“false“ margin=“30″ icon_circle_border_color=“#cecece“][mk_custom_list style=“58″ icon_color=“#8E8F87″ margin_bottom=“30″ align=“none“]
  • Padmasana preusmerava krvotok od nogu prema abdominalnom regionu. Pravilno držanje kičme omogućava i pravilan tok energije koja teče dužinom kičmenog stuba. Stimuliše organe za varenje. Pomaže kod ukočenosti kolena i zglobova, povoljno deluje
    na reumatske bolove. Ima odličan efekat na nervni sistem. Suštinska dobrobit kroz praksu ovog položaja je oslobađanje od bolova u nogama i celom telu, osećaj povećane opuštenosti i stabilnosti. Kada se koristi, djana mudra donosi blagotvoran uticaj, fizičku i mentalnu stabilnost koja
    je potrebna za koncentraciju i višu svesnost.
    Padmasana je klasičan meditativni položaj koji je pogodan za postizanje najveće uravnoteženosti i mentalne koncentracije u kombinaciji sa djana-chin mudrom, koja simboliše izvor znanja.
[/mk_custom_list][/mk_icon_box][/vc_column][vc_column width=“1/3″][mk_icon_box icon=“mk-moon-health“ title=“Ograničenja“ text_size=“22″ font_weight=“normal“ style=“simple_minimal“ icon_size=“small“ rounded_circle=“false“ icon_location=“left“ circled=“true“ icon_color=“#b9bbbc“ icon_circle_color=“rgba(213,219,74,0.01)“ box_blur=“false“ margin=“30″ icon_circle_border_color=“#cecece“][mk_custom_list style=“58″ icon_color=“#8E8F87″ margin_bottom=“30″ align=“none“]
  • Osobe sa infekcijama u sakralnom delu i išijasom ne treba da praktikuju ovaj položaj.
[/mk_custom_list][/mk_icon_box][/vc_column][/vc_row]
Asane Yoga položaji