[vc_row][vc_column width=“1/1″][mk_image src=“http://media.yogaart.rs/2014/09/Pada-hastasana.jpg“ image_width=“1140″ image_height=“700″ crop=“true“ svg=“false“ lightbox=“false“ group=“_general“ frame_style=“gray_border“ target=“_self“ title=“Pada hastasana“ caption_location=“inside-image“ align=“right“ margin_bottom=“10″][mk_padding_divider size=“20″][/vc_column][vc_column][vc_text_separator title=“Pravilno izvođenje yoga položaja“ title_align=“separator_align_center“ color=“grey“][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=“1/4″][mk_icon_box icon=“mk-icon-puzzle-piece“ title=“Izvođenje“ text_size=“22″ font_weight=“normal“ style=“simple_minimal“ icon_size=“small“ rounded_circle=“false“ icon_location=“left“ circled=“true“ icon_color=“#b9bbbc“ icon_circle_color=“rgba(213,219,74,0.01)“ box_blur=“false“ margin=“30″ icon_circle_border_color=“#cecece“][mk_custom_list style=“58″ icon_color=“#8E8F87″ margin_bottom=“30″ align=“none“] Izvođenje statične varijante:

 

  • 1. Zauzmite uspravan položaj sa blago razmaknutim nogama i rukama pored tela.
  • 2. Savijte trup i glavu napred i pokušajte da postavite prste šaka ispod prstiju stopala ili položite dlanove na pod ispred stopala.
  • 3. Pokušajte da postavite čelo na kolena ili se savijte u domenu vaših mogućnosti bez suvišnog naprezanja tela, uz potpunu opuštenost leđnih mišića.
[/mk_custom_list][/mk_icon_box][/vc_column][vc_column width=“1/4″][mk_icon_box icon=“mk-icon-puzzle-piece“ title=“Izvođenje“ text_size=“22″ font_weight=“normal“ style=“simple_minimal“ icon_size=“small“ rounded_circle=“false“ icon_location=“left“ circled=“true“ icon_color=“#b9bbbc“ icon_circle_color=“rgba(213,219,74,0.01)“ box_blur=“false“ margin=“30″ icon_circle_border_color=“#cecece“][mk_custom_list style=“58″ icon_color=“#8E8F87″ margin_bottom=“30″ align=“none“] Izvođenje dinamične varijante:

 

  • 1. Zauzmite uspravan položaj sa rukama iznad glave.
  • 2. Savijte se unazad a odmah zatim savijte se iz struka unapred.
  • 3. Pokušajte da dodirnete pod prstima ili dlanovima i vratite se u početni položaj.
[/mk_custom_list][/mk_icon_box][/vc_column][vc_column width=“1/4″][mk_icon_box icon=“mk-moon-health“ title=“Disanje“ text_size=“22″ font_weight=“normal“ style=“simple_minimal“ icon_size=“small“ rounded_circle=“false“ icon_location=“left“ circled=“true“ icon_color=“#b9bbbc“ icon_circle_color=“rgba(213,219,74,0.01)“ box_blur=“false“ margin=“30″ icon_circle_border_color=“#cecece“][mk_custom_list style=“58″ icon_color=“#8E8F87″ margin_bottom=“30″ align=“none“] Statična varijanta

 

  • Udahnite duboko u početnom položaju, izdahnite kada se savijate napred. Dok držite položaj dišite umereno i ritmično. Udahnite kada se vraćate u početni položaj.
[/mk_custom_list][/mk_icon_box][/vc_column][vc_column width=“1/4″][mk_icon_box icon=“mk-moon-health“ title=“Disanje“ text_size=“22″ font_weight=“normal“ style=“simple_minimal“ icon_size=“small“ rounded_circle=“false“ icon_location=“left“ circled=“true“ icon_color=“#b9bbbc“ icon_circle_color=“rgba(213,219,74,0.01)“ box_blur=“false“ margin=“30″ icon_circle_border_color=“#cecece“][mk_custom_list style=“58″ icon_color=“#8E8F87″ margin_bottom=“30″ align=“none“] Dinamična varijanta

 

  • Izdišite kada se savijate napred. Zadržite dah posle izdaha u savijenom položaju. Udahnite kada se vraćate u početni položaj.
[/mk_custom_list][/mk_icon_box][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=“1/3″][mk_icon_box icon=“mk-icon-circle“ title=“Koncentracija“ text_size=“22″ font_weight=“normal“ style=“simple_minimal“ icon_size=“small“ rounded_circle=“false“ icon_location=“left“ circled=“true“ icon_color=“#b9bbbc“ icon_circle_color=“rgba(213,219,74,0.01)“ box_blur=“false“ margin=“30″ icon_circle_border_color=“#cecece“][mk_custom_list style=“58″ icon_color=“#8E8F87″ margin_bottom=“30″ align=“none“]
  • Na što veću opuštenost leđnih mišića ili na disajni proces.
[/mk_custom_list][/mk_icon_box][mk_icon_box icon=“mk-li-clock“ title=“Trajanje“ text_size=“22″ font_weight=“normal“ style=“simple_minimal“ icon_size=“small“ rounded_circle=“false“ icon_location=“left“ circled=“true“ icon_color=“#b9bbbc“ icon_circle_color=“rgba(213,219,74,0.01)“ box_blur=“false“ margin=“30″ icon_circle_border_color=“#cecece“][mk_custom_list style=“58″ icon_color=“#8E8F87″ margin_bottom=“30″ align=“none“]

Statična varijanta:

  • Držite položaj do 1 min. Uradite položaj do 2 puta.

Dinamična varijanta:

  • Uradite položaj od 5 do 10 puta.
[/mk_custom_list][/mk_icon_box][/vc_column][vc_column width=“1/3″][mk_icon_box icon=“mk-moon-user-block“ title=“Ograničenja“ text_size=“22″ font_weight=“normal“ style=“simple_minimal“ icon_size=“small“ rounded_circle=“false“ icon_location=“left“ circled=“true“ icon_color=“#b9bbbc“ icon_circle_color=“rgba(213,219,74,0.01)“ box_blur=“false“ margin=“30″ icon_circle_border_color=“#cecece“][mk_custom_list style=“58″ icon_color=“#8E8F87″ margin_bottom=“30″ align=“none“]
  • Osobe koje imaju probleme sa leđima, naročito u donjem delu leđa i vratu.
[/mk_custom_list][/mk_icon_box][mk_icon_box icon=“mk-moon-bubble-notification“ title=“Napomena“ text_size=“22″ font_weight=“normal“ style=“simple_minimal“ icon_size=“small“ rounded_circle=“false“ icon_location=“left“ circled=“true“ icon_color=“#b9bbbc“ icon_circle_color=“rgba(213,219,74,0.01)“ box_blur=“false“ margin=“30″ icon_circle_border_color=“#cecece“][mk_custom_list style=“58″ icon_color=“#8E8F87″ margin_bottom=“30″ align=“none“]
  • Ovaj položaj je pogodan za izvođenje u bilo koje vreme u toku dana. Može se izvoditi na pun i prazan stomak jer kod njegovog izvođenja abdomen je slobodan. Intenzivno isteže zadnje delove nogu što zahteva da kolena budu prava dok traje vežba. Može se izvoditi više puta u toku dana jer poboljšava cirkulaciju krvi u mozgu i licu i osvežava kičmene nerve te je pogodan kao mentalni relaksant i za one koji vode stojeći način života.
[/mk_custom_list][/mk_icon_box][/vc_column][vc_column width=“1/3″][mk_icon_box icon=“mk-moon-checkmark-3″ title=“Dejstvo“ text_size=“22″ font_weight=“normal“ style=“simple_minimal“ icon_size=“small“ rounded_circle=“false“ icon_location=“left“ circled=“true“ icon_color=“#b9bbbc“ icon_circle_color=“rgba(213,219,74,0.01)“ box_blur=“false“ margin=“30″ icon_circle_border_color=“#cecece“][mk_custom_list style=“58″ icon_color=“#8E8F87″ margin_bottom=“30″ align=“none“]
  • Ovaj položaj otklanja masne naslage sa stomaka naročito ako se radi dinamična varijanta. Poboljšava varenje i ubrzava metabolizam u organizmu. Stimuliše jetru i bubrege.
    Ima povoljno dejstvo na reproduktivni sistem i otklanja različita oboljenja u vezi sa njim. Isteže kičmu i leđne mišiće čineći ih gipkim i opuštenim. Isteže zadnje delove nogu, jača bedra i povoljno utice na osteoporozu.Omogućava bolju prokrvljenost u mozgu i licu. Ima povoljno dejstvo na glavoblju i insomniju. Pomaže i olakšava simptome menopauze. Smiruje um i pomaže u oslobađanju od stresa i blage anksioznosti.
[/mk_custom_list][/mk_icon_box][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=“1/3″][/vc_column][vc_column width=“1/3″][/vc_column][vc_column width=“1/3″][/vc_column][/vc_row]
Asane Yoga položaji