[vc_row][vc_column width=“1/1″][mk_image src=“http://media.yogaart.rs/2014/09/Moordhasana.jpg“ image_width=“1140″ image_height=“700″ crop=“true“ svg=“false“ lightbox=“false“ group=“_general“ frame_style=“gray_border“ target=“_self“ title=“Moordhasana“ caption_location=“inside-image“ align=“right“ margin_bottom=“10″][mk_padding_divider size=“20″][/vc_column][vc_column][vc_text_separator title=“Pravilno izvođenje yoga položaja“ title_align=“separator_align_center“ color=“grey“][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=“1/4″][mk_icon_box icon=“mk-icon-puzzle-piece“ title=“Izvođenje“ text_size=“22″ font_weight=“normal“ style=“simple_minimal“ icon_size=“small“ rounded_circle=“false“ icon_location=“left“ circled=“true“ icon_color=“#b9bbbc“ icon_circle_color=“rgba(213,219,74,0.01)“ box_blur=“false“ margin=“30″ icon_circle_border_color=“#cecece“][mk_custom_list style=“58″ icon_color=“#8E8F87″ margin_bottom=“30″ align=“none“]
  • 1. Zauzmite uspravan položaj sa raširenim nogama od 80-100cm, ili onoliko koliko je potrebno da postavite vrh glave na pod.

 

  • 2. Pokušajte da savijete telo u kukovima i postavite podlaktice na pod sa dlanovima prema napred.

 

  • 3. Postavite vrh glave na pod između podlaktica
[/mk_custom_list][/mk_icon_box][/vc_column][vc_column width=“1/4″][mk_icon_box icon=“mk-moon-health“ title=“Disanje“ text_size=“22″ font_weight=“normal“ style=“simple_minimal“ icon_size=“small“ rounded_circle=“false“ icon_location=“left“ circled=“true“ icon_color=“#b9bbbc“ icon_circle_color=“rgba(213,219,74,0.01)“ box_blur=“false“ margin=“30″ icon_circle_border_color=“#cecece“][mk_custom_list style=“58″ icon_color=“#8E8F87″ margin_bottom=“30″ align=“none“]
  • Udahnite u uspravnom položaju. Zadržite dah dok se savijate. Dišite umereno i ritmično kada se uravnotežite u položaju. Zadržite dah dok se vraćate u uspravni položaj.
[/mk_custom_list][/mk_icon_box][mk_icon_box icon=“mk-li-clock“ title=“Trajanje“ text_size=“22″ font_weight=“normal“ style=“simple_minimal“ icon_size=“small“ rounded_circle=“false“ icon_location=“left“ circled=“true“ icon_color=“#b9bbbc“ icon_circle_color=“rgba(213,219,74,0.01)“ box_blur=“false“ margin=“30″ icon_circle_border_color=“#cecece“][mk_custom_list style=“58″ icon_color=“#8E8F87″ margin_bottom=“30″ align=“none“]
  • Držite položaj od pola do 1 min. Ponovite položaj od 1 do 3 puta.
[/mk_custom_list][/mk_icon_box][/vc_column][vc_column width=“1/4″][mk_icon_box icon=“mk-icon-circle“ title=“Koncentracija“ text_size=“22″ font_weight=“normal“ style=“simple_minimal“ icon_size=“small“ rounded_circle=“false“ icon_location=“left“ circled=“true“ icon_color=“#b9bbbc“ icon_circle_color=“rgba(213,219,74,0.01)“ box_blur=“false“ margin=“30″ icon_circle_border_color=“#cecece“][mk_custom_list style=“58″ icon_color=“#8E8F87″ margin_bottom=“30″ align=“none“]
  • Na održanje ravnoteže i disanje.
[/mk_custom_list][/mk_icon_box][mk_icon_box icon=“mk-moon-user-block“ title=“Napomena“ text_size=“22″ font_weight=“normal“ style=“simple_minimal“ icon_size=“small“ rounded_circle=“false“ icon_location=“left“ circled=“true“ icon_color=“#b9bbbc“ icon_circle_color=“rgba(213,219,74,0.01)“ box_blur=“false“ margin=“30″ icon_circle_border_color=“#cecece“][mk_custom_list style=“58″ icon_color=“#8E8F87″ margin_bottom=“30″ align=“none“]
  • Osobe sa problemima u donjem predelu leđa, vrtoglavicom i visokim krvnim pritiskom ne treba da izvode ovaj položaj.
[/mk_custom_list][/mk_icon_box][/vc_column][vc_column width=“1/4″][mk_icon_box icon=“mk-moon-checkmark-3″ title=“Dejstvo“ text_size=“22″ font_weight=“normal“ style=“simple_minimal“ icon_size=“small“ rounded_circle=“false“ icon_location=“left“ circled=“true“ icon_color=“#b9bbbc“ icon_circle_color=“rgba(213,219,74,0.01)“ box_blur=“false“ margin=“30″ icon_circle_border_color=“#cecece“][mk_custom_list style=“58″ icon_color=“#8E8F87″ margin_bottom=“30″ align=“none“]
  • Jača i isteže zadnje delove nogu i kičmu.Stimulise abdominalne organe. Smiruje um i olakšava bol u predelu leđa. Poboljšava prokrvljenost u mozgu i prilagođava mozak na veću količinu krvi, te je pogodna kao zamena i pripremna vežba za stoj na glavi.
[/mk_custom_list][/mk_icon_box][/vc_column][/vc_row]
Asane Yoga položaji