[vc_row][vc_column width=“1/1″][mk_image src=“http://media.yogaart.rs/2014/09/11.-Koormasana.jpg“ image_width=“1140″ image_height=“700″ crop=“true“ svg=“false“ lightbox=“false“ group=“_general“ frame_style=“gray_border“ target=“_self“ title=“Koormasana“ caption_location=“inside-image“ align=“right“ margin_bottom=“10″][mk_padding_divider size=“20″][/vc_column][vc_column][vc_text_separator title=“Pravilno izvođenje yoga položaja“ title_align=“separator_align_center“ color=“grey“][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=“1/2″][mk_icon_box icon=“mk-icon-puzzle-piece“ title=“Izvođenje“ text_size=“22″ font_weight=“normal“ style=“simple_minimal“ icon_size=“small“ rounded_circle=“false“ icon_location=“left“ circled=“true“ icon_color=“#b9bbbc“ icon_circle_color=“rgba(213,219,74,0.01)“ box_blur=“false“ margin=“30″ icon_circle_border_color=“#cecece“][mk_custom_list style=“58″ icon_color=“#8E8F87″ margin_bottom=“30″ align=“none“]
  • 1. Zauzmite sedeći položaj sa razmaknutim nogama. Savijte se napred i stavite ruke ispod kolena sa dlanovima okrenutim prema podu.
  • 2. Dotaknite čelom pod i klizite rukama ispod kolena prema kičmi. Prepletite prste iza leđa.

 

Varijanta: Slika 1. Dotaknite bradom pod sa istegnutim rukama u stranu.
[/mk_custom_list][/mk_icon_box][vc_separator color=“grey“][/vc_column][vc_column width=“1/2″][mk_icon_box icon=“mk-moon-health“ title=“Disanje“ text_size=“22″ font_weight=“normal“ style=“simple_minimal“ icon_size=“small“ rounded_circle=“false“ icon_location=“left“ circled=“true“ icon_color=“#b9bbbc“ icon_circle_color=“rgba(213,219,74,0.01)“ box_blur=“false“ margin=“30″ icon_circle_border_color=“#cecece“][mk_custom_list style=“58″ icon_color=“#8E8F87″ margin_bottom=“30″ align=“none“]

  • Izdahnite dok savijate telo napred. U završnom položaju dišite polako i umereno.
[/mk_custom_list][/mk_icon_box][vc_separator color=“grey“][mk_icon_box icon=“mk-icon-circle“ title=“Koncentracija“ text_size=“22″ font_weight=“normal“ style=“simple_minimal“ icon_size=“small“ rounded_circle=“false“ icon_location=“left“ circled=“true“ icon_color=“#b9bbbc“ icon_circle_color=“rgba(213,219,74,0.01)“ box_blur=“false“ margin=“30″ icon_circle_border_color=“#cecece“][mk_custom_list style=“58″ icon_color=“#8E8F87″ margin_bottom=“30″ align=“none“]
  • Na što veću opuštenost leđnih mišica i abdomena.
[/mk_custom_list][/mk_icon_box][vc_separator color=“grey“][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=“1/3″][mk_icon_box icon=“mk-li-clock“ title=“Trajanje“ text_size=“22″ font_weight=“normal“ style=“simple_minimal“ icon_size=“small“ rounded_circle=“false“ icon_location=“left“ circled=“true“ icon_color=“#b9bbbc“ icon_circle_color=“rgba(213,219,74,0.01)“ box_blur=“false“ margin=“30″ icon_circle_border_color=“#cecece“][mk_custom_list style=“58″ icon_color=“#8E8F87″ margin_bottom=“30″ align=“none“]
  • Držite položaj koliko prija bez suvišnog napezanja. Za naprednije praktikante dovoljno je držati položaj do pet minuta radi fizičke i mentalne koristi.
[/mk_custom_list][/mk_icon_box][/vc_column][vc_column width=“1/3″][mk_icon_box icon=“mk-moon-user-block“ title=“Ograničenja“ text_size=“22″ font_weight=“normal“ style=“simple_minimal“ icon_size=“small“ rounded_circle=“false“ icon_location=“left“ circled=“true“ icon_color=“#b9bbbc“ icon_circle_color=“rgba(213,219,74,0.01)“ box_blur=“false“ margin=“30″ icon_circle_border_color=“#cecece“][mk_custom_list style=“58″ icon_color=“#8E8F87″ margin_bottom=“30″ align=“none“]
  • Osobe sa išijasom, hroničnim artritisom, diskopatijom ne treba da praktikuju ovaj položaj.
[/mk_custom_list][/mk_icon_box][/vc_column][vc_column width=“1/3″][mk_icon_box icon=“mk-moon-checkmark-3″ title=“Dejstvo“ text_size=“22″ font_weight=“normal“ style=“simple_minimal“ icon_size=“small“ rounded_circle=“false“ icon_location=“left“ circled=“true“ icon_color=“#b9bbbc“ icon_circle_color=“rgba(213,219,74,0.01)“ box_blur=“false“ margin=“30″ icon_circle_border_color=“#cecece“][mk_custom_list style=“58″ icon_color=“#8E8F87″ margin_bottom=“30″ align=“none“]
  • Položaj kornjače ima veoma povoljno dejstvo na kičmu. Otklanja bol u leđima i vratu, i povoljno deluje na glavobolju. Poboljšava cirkulaciju spinalnih nerava i misića. Otklanja masne naslage sa stomaka i povoljno deluje na sve abdominalne organe. Pomaže kod bolesti kao sto su dijabetes, nadutost stomaka, konstipacija.
[/mk_custom_list][/mk_icon_box][/vc_column][/vc_row]
Asane Yoga položaji