[vc_row][vc_column width=“1/1″][mk_image src=“http://media.yogaart.rs/2014/09/2.-EKA-PADASANA-POLOZAJ-NA-JEDNOJ-NOZI.jpg“ image_width=“1140″ image_height=“700″ crop=“true“ svg=“false“ lightbox=“false“ group=“_general“ frame_style=“gray_border“ target=“_self“ title=“EKA PADASANA-POLOŽAJ NA JEDNOJ NOZI“ caption_location=“inside-image“ align=“left“ margin_bottom=“10″][mk_padding_divider size=“20″][/vc_column][vc_column][vc_text_separator title=“Pravilno izvođenje yoga položaja“ title_align=“separator_align_center“ color=“grey“][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=“1/3″][mk_icon_box icon=“mk-icon-puzzle-piece“ title=“Izvođenje“ text_size=“22″ font_weight=“normal“ style=“simple_minimal“ icon_size=“small“ rounded_circle=“false“ icon_location=“left“ circled=“true“ icon_color=“#b9bbbc“ icon_circle_color=“rgba(213,219,74,0.01)“ box_blur=“false“ margin=“30″ icon_circle_border_color=“#cecece“][mk_custom_list style=“58″ icon_color=“#8E8F87″ margin_bottom=“30″ align=“none“]
  • 1. Zauzmite uspravan položaj sa sastavljenim stopalima i rukama pored tela.
  • 2. Podignite ruke u pravoj liniji iznad glave i prepletite prste. Istovremeno savijte telo prema napred i podignite jednu nogu unazad u visini trupa, što će omogućiti održavanje ravnoteže na statičnoj nozi.
  • 3. Kada se uravnotežite u položaju pokušajte da ruke, glava, trup i podignuta noga budu u pravoj horizontalnoj liniji, a statična noga prava i istegnuta u kolenu.
  • 4. Držite završni položaj koliko prija, a zatim se lagano vratite u početni položaj.
  • 5. Uradite položaj i sa drugom nogom.
[/mk_custom_list][/mk_icon_box][vc_separator color=“grey“][/vc_column][vc_column width=“1/3″][mk_icon_box icon=“mk-moon-health“ title=“Disanje“ text_size=“22″ font_weight=“normal“ style=“simple_minimal“ icon_size=“small“ rounded_circle=“false“ icon_location=“left“ circled=“true“ icon_color=“#b9bbbc“ icon_circle_color=“rgba(213,219,74,0.01)“ box_blur=“false“ margin=“30″ icon_circle_border_color=“#cecece“][mk_custom_list style=“58″ icon_color=“#8E8F87″ margin_bottom=“30″ align=“none“]
  • Udišite dok podižete ruke iznad glave, a izdišite dok zauzimate položaj. Dišite umereno
    i u jednom ritmu dok držite položaj, a udišite dok se vraćate u početni položaj.
[/mk_custom_list][/mk_icon_box][vc_separator color=“grey“][mk_icon_box icon=“mk-li-clock“ title=“Trajanje“ text_size=“22″ font_weight=“normal“ style=“simple_minimal“ icon_size=“small“ rounded_circle=“false“ icon_location=“left“ circled=“true“ icon_color=“#b9bbbc“ icon_circle_color=“rgba(213,219,74,0.01)“ box_blur=“false“ margin=“30″ icon_circle_border_color=“#cecece“][mk_custom_list style=“58″ icon_color=“#8E8F87″ margin_bottom=“30″ align=“none“]
  • Uradite položaj od 3 do 5 puta obema nogama ili zadržite položaj što duže po mogućstvu do 1 minut.
[/mk_custom_list][/mk_icon_box][/vc_column][vc_column width=“1/3″][mk_icon_box icon=“mk-icon-circle“ title=“Koncentracija“ text_size=“22″ font_weight=“normal“ style=“simple_minimal“ icon_size=“small“ rounded_circle=“false“ icon_location=“left“ circled=“true“ icon_color=“#b9bbbc“ icon_circle_color=“rgba(213,219,74,0.01)“ box_blur=“false“ margin=“30″ icon_circle_border_color=“#cecece“][mk_custom_list style=“58″ icon_color=“#8E8F87″ margin_bottom=“30″ align=“none“]
  • Na održavanje ravnoteže
[/mk_custom_list][/mk_icon_box][vc_separator color=“grey“][mk_icon_box icon=“mk-moon-user-block“ title=“Ograničenja“ text_size=“22″ font_weight=“normal“ style=“simple_minimal“ icon_size=“small“ rounded_circle=“false“ icon_location=“left“ circled=“true“ icon_color=“#b9bbbc“ icon_circle_color=“rgba(213,219,74,0.01)“ box_blur=“false“ margin=“30″ icon_circle_border_color=“#cecece“][mk_custom_list style=“58″ icon_color=“#8E8F87″ margin_bottom=“30″ align=“none“]
  • Problemi u predelu leđa i zglobovima.
[/mk_custom_list][/mk_icon_box][vc_separator color=“grey“][mk_icon_box icon=“mk-moon-checkmark-3″ title=“Dejstvo“ text_size=“22″ font_weight=“normal“ style=“simple_minimal“ icon_size=“small“ rounded_circle=“false“ icon_location=“left“ circled=“true“ icon_color=“#b9bbbc“ icon_circle_color=“rgba(213,219,74,0.01)“ box_blur=“false“ margin=“30″ icon_circle_border_color=“#cecece“][mk_custom_list style=“58″ icon_color=“#8E8F87″ margin_bottom=“30″ align=“none“]
  • Ovaj položaj jača i isteže ručne, leđne i nožne mišiće. Stabilizuje nervni sistem i
    otklanja napetost i uznemirenost. Poboljšava osećaj za ravnotežu i pomaže u razvijanju
    nervne kordinacije. Povoljno dejstvo ima na osteoporozu.
[/mk_custom_list][/mk_icon_box][/vc_column][/vc_row]
Asane Yoga položaji