[vc_row][vc_column width=“1/1″][mk_image src=“http://media.yogaart.rs/2014/09/5.-Ardha-shalabhasana.jpg“ image_width=“1140″ image_height=“700″ crop=“true“ svg=“false“ lightbox=“false“ group=“_general“ frame_style=“gray_border“ target=“_self“ title=“Ardha shalabhasana“ caption_location=“inside-image“ align=“left“ margin_bottom=“10″][mk_padding_divider size=“20″][/vc_column][vc_column][vc_text_separator title=“Pravilno izvođenje yoga položaja“ title_align=“separator_align_center“ color=“grey“][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=“1/3″][mk_icon_box icon=“mk-icon-puzzle-piece“ title=“Izvođenje“ text_size=“22″ font_weight=“normal“ style=“simple_minimal“ icon_size=“small“ rounded_circle=“false“ icon_location=“left“ circled=“true“ icon_color=“#b9bbbc“ icon_circle_color=“rgba(213,219,74,0.01)“ box_blur=“false“ margin=“30″ icon_circle_border_color=“#cecece“][mk_custom_list style=“58″ icon_color=“#8E8F87″ margin_bottom=“30″ align=“none“]
  • 1. Zauzmite položaj ležeći na stomak. Ovaj položaj možete izvesti sa ukrštenim prstima ili dlanovima ispod butina. Ako vam ne prijaju ovi položaji ruku, možete postaviti pesnice pored tela uz butine.
  • 2. Pokušajte da podignete jednu nogu što više možete, dok druga ostaje istegnuta i ravna na podu. Podignuta noga treba da bude prava, bez savijanja u kolenu.
  • 3. Uradite položaj naizmenično obema nogama.
[/mk_custom_list][/mk_icon_box][vc_separator color=“grey“][/vc_column][vc_column width=“1/3″][mk_icon_box icon=“mk-moon-health“ title=“Disanje“ text_size=“22″ font_weight=“normal“ style=“simple_minimal“ icon_size=“small“ rounded_circle=“false“ icon_location=“left“ circled=“true“ icon_color=“#b9bbbc“ icon_circle_color=“rgba(213,219,74,0.01)“ box_blur=“false“ margin=“30″ icon_circle_border_color=“#cecece“][mk_custom_list style=“58″ icon_color=“#8E8F87″ margin_bottom=“30″ align=“none“]
  • Udahnite u početnom položaju. Zadržite dah dok izvodite i držite položaj. Izdahnite dok spuštate nogu u početni položaj. Dišite umereno i ritmično nakon izvođenja.
[/mk_custom_list][/mk_icon_box][vc_separator color=“grey“][mk_icon_box icon=“mk-li-clock“ title=“Trajanje“ text_size=“22″ font_weight=“normal“ style=“simple_minimal“ icon_size=“small“ rounded_circle=“false“ icon_location=“left“ circled=“true“ icon_color=“#b9bbbc“ icon_circle_color=“rgba(213,219,74,0.01)“ box_blur=“false“ margin=“30″ icon_circle_border_color=“#cecece“][mk_custom_list style=“58″ icon_color=“#8E8F87″ margin_bottom=“30″ align=“none“]
  • Držite položaj koliko možete da zadržite dah bez suvišnog naprezanja. Ponovite položaj od 3 do 5 puta.
[/mk_custom_list][/mk_icon_box][/vc_column][vc_column width=“1/3″][mk_icon_box icon=“mk-icon-circle“ title=“Koncentracija“ text_size=“22″ font_weight=“normal“ style=“simple_minimal“ icon_size=“small“ rounded_circle=“false“ icon_location=“left“ circled=“true“ icon_color=“#b9bbbc“ icon_circle_color=“rgba(213,219,74,0.01)“ box_blur=“false“ margin=“30″ icon_circle_border_color=“#cecece“][mk_custom_list style=“58″ icon_color=“#8E8F87″ margin_bottom=“30″ align=“none“]
  • Na donji deo leđa i abdomen.
[/mk_custom_list][/mk_icon_box][vc_separator color=“grey“][mk_icon_box icon=“mk-moon-bubble-notification“ title=“Napomena“ text_size=“22″ font_weight=“normal“ style=“simple_minimal“ icon_size=“small“ rounded_circle=“false“ icon_location=“left“ circled=“true“ icon_color=“#b9bbbc“ icon_circle_color=“rgba(213,219,74,0.01)“ box_blur=“false“ margin=“30″ icon_circle_border_color=“#cecece“][mk_custom_list style=“58″ icon_color=“#8E8F87″ margin_bottom=“30″ align=“none“]
  • Ovaj položaj predstavlja lakšu varijantu i namenjen je početnicima koji ne mogu da urade Shalabhasanu. Sve ostale katakteristike su iste.
[/mk_custom_list][/mk_icon_box][/vc_column][/vc_row]
Asane Yoga položaji