[vc_row][vc_column width=“1/1″][mk_image src=“http://media.yogaart.rs/2014/09/1.-Ardha-Matsyendrasana-laksa-varijanta.jpg“ image_width=“1140″ image_height=“700″ crop=“true“ svg=“false“ lightbox=“false“ group=“_general“ frame_style=“gray_border“ target=“_self“ title=“Ardha Matsyendrasana (lakša varijanta)“ caption_location=“inside-image“ align=“left“ margin_bottom=“10″][mk_padding_divider size=“20″][/vc_column][vc_column][vc_text_separator title=“Pravilno izvođenje yoga položaja“ title_align=“separator_align_center“ color=“grey“][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=“1/1″][mk_icon_box icon=“mk-moon-bubble-notification“ title=“Napomena“ text_size=“22″ font_weight=“normal“ style=“simple_minimal“ icon_size=“small“ rounded_circle=“false“ icon_location=“left“ circled=“true“ icon_color=“#b9bbbc“ icon_circle_color=“rgba(213,219,74,0.01)“ box_blur=“false“ margin=“30″ icon_circle_border_color=“#cecece“][mk_custom_list style=“58″ icon_color=“#8E8F87″ margin_bottom=“30″ align=“none“]
  • Osobe sa veoma nerazgibanim i ukočenim telom treba da izvode lakšu varijantu. Kod izvođenja lakse varijante savijena noga sa petom pored sedalnog dela ostaje opružena ispred tela, što veoma olakšava izvođenje.Sve ostale karakteristike su iste kao i za osnovni oblik.
[/mk_custom_list][/mk_icon_box][/vc_column][/vc_row]
Asane Yoga položaji