[vc_row][vc_column width=“1/2″][mk_image src=“http://media.yogaart.rs/2013/08/sinisa-todorov_crop1.jpg“ image_width=“523″ image_height=“379″ group=“_general“ frame_style=“gray_border“][/vc_column][vc_column width=“1/2″][mk_dropcaps style=“fancy-style“ size=“50″ background_color=“rgba(0,0,0,0.01)“ text_color=“#7c7c7c“]Y[/mk_dropcaps][vc_column_text]oga Art u svom programu koristi hatha joga položaje koji su prilagođeni našem mentalitetu odnosno trenutnim mogućnostima učenika.

Program sadrži: predvežbe za jogu, klasične joga položaje, tehnike disanja, kombinacije joga položaja sa tehnikama disanja, kontrakcije pojedinih regija tela, tehnike relaksacije i koncentracije.

Dinamične vežbe pročišćavaju telo dovodeći ga do znojenja pa su veoma pogodne za intenzivno i parcijalno mršavljenje. Pasivne vežbe istezanja povećavaju elastičnost tela, otklanjaju lakše deformitete i oslobađaju od mentalne tenzije koja se nakupila u mišićima u obliku grča. Između dinamičnih i pasivnih tehnika koriste se hiperventilacione (vitalizirajuce) tehnike disanja. One aktiviraju pluća radi izbacivanja ugljen-dioksida koji se nakupio zbog aktivnosti mišića usled ubrzanog metabolizma. To sve dovodi do smirivanja rada srca pri čemu telo akumulira više kiseonika.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][mk_padding_divider size=“20″][vc_column_text]Na kraju časa primenjujemo hipoventilacione (umirujuce i uravnotežavajuće) tehnike disanja. One nas uvode u jednostavne tehnike relaksacije i koncentracije čineći nas smirenijim i oslobođenim od stresa.

NAPOMENA: Cilj ovog programa je da umerenim kombinovanjem dinamičnih i pasivnih vežbi sa tehnikama disanja održimo normalno funkcionisanje tela. Ubacivanjem veće količine kiseonika poboljašavamo funkcije respiratornog i kadiovaskularnog sistema, a ujedno stimulišemo simpatički i parasimpatički nervni sistem.[/vc_column_text][mk_divider style=“shadow_line“ margin_top=“15″ margin_bottom=“45″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=“1/2″][mk_fancy_title size=“27″ font_weight=“300″ font_style=“normal“ font_family=“Open+Sans“ font_type=“google“]Napredni program[/mk_fancy_title][vc_separator][mk_custom_list align=“left“]

  • Za one sa boljim telesnim mogućnostima program je sastavljen iz sledećih etapa:
  • prvo se radi cela grupa dinamičnih vežbi pri čemu se uvode i neki napredniji joga polozaji,
  • vitalizirajuće tehnike disanja,
  • sve pasivne vezbe sa dužim zadržavanjem u položaju
  • i na kraju umirujuće i uravnotežavajuće tehnike disanja koje uvode u naprednije tehnike relaksacije i koncentracije.
[/mk_custom_list][/vc_column][vc_column width=“1/2″][mk_image src=“http://media.yogaart.rs/2013/08/todorov_sinisa1.jpg“ image_width=“523″ image_height=“379″ group=“_general“ frame_style=“gray_border“][/vc_column][/vc_row]
Javite se

Trenutno nismo ovde. Možete postaviti pitanje i odgovorićemo Vam uskoro.