Savijanje nazad
Supta vajrasana (POLOŽAJ USPAVANE MUNJE)
Supta vajrasana (POLOŽAJ USPAVANE MUNJE)

Pravilno izvođenje yoga položaja

Izvođenje

  • 1. Zauzmite položaj Vajrasane.
  • 2. Pokušajte da se savijete unazad pomoću ruku.
  • 3. Oslonivši laktove na pod savijte leđa lučno postavljaljući vrh glave na pod. Uravnotežite se u položaju i postavite šake na butine. Kolena treba da budu čvrsto oslonjena na pod.
  • 4. Opustite se u položaju.

Disanje

  • Duboko i u jednom ritmu.

Trajanje

  • Držite položaj od 1 do 3 minuta ili koliko položaj prija.

Koncentracija

  • Na disanje, abdomen, leđa ili na opuštenost celog tela.

Ograničenja

  • Osobe sa oboljenjima u sakralnom delu, isuviše krutim mišićima butina i problemima sa ligamentima, ne treba da rade ovaj položaj.

Dejstvo

  • Isteže i jača butine, stomak, grudi, vrat. Poboljšava prokrvljenost u predelu kičme i čini da kičma bude gipka i zdrava. Stimuliše kičmene nerve. Ima blagotvorno dejstvo na oboljenja abdominalnih organa, stimuliše perilstatiku creva i otklanja konstipaciju.
Asane Yoga položaji