Savijanje nazad
Saral dhanurasana
Saral dhanurasana

Pravilno izvođenje yoga položaja

Izvođenje

  • 1. Zauzmite ležeći položaj na stomaku. Savijte noge u kolenima i uhvatite skočne zglobove šakama. Dišite duboko i opustite se u pripremnom položaju.
  • 2. Pokušajte da podignete glavu i grudi sa poda povlačeći noge prema nazad nepodižući butine sa poda.
  • 3. Savijte glavu unazad što više.

Disanje

  • Udahnite u ležećem položaju. Zadržite dah u plućima dok podižete telo sa poda. Dišite duboko i ritmično dok držite položaj. Izdahnite kada se vraćate u početni položaj.

Trajanje

  • Držite položaj koliko prija bez suvišnog naprezanja. Ponovite vežbu do 3 puta.

Koncentracija

  • Na opuštenost leđnih mišića i abdomena.

Ograničenja

  • Ovaj položaj ne treba da izvode osobe sa deformitetima kičme i povredama vrata, osobe sa adominalnim problemima, čirem na zelucu , crevnom tuberkulozom, hernijom.

Napomena

  • Ovaj položaj je pogodan za početnike koji nisu u mogućnosti da urade Dhanurasanu-Položaj luka.

Dejstvo

  • Ovaj položaj ima iste korisne efekte kao Dhanurasana-Položaj luka, ali smanjenog intenziteta.
Asane Yoga položaji