[vc_row][vc_column width=“1/2″][mk_fancy_title size=“27″ font_weight=“300″ font_style=“normal“ font_family=“Open+Sans“ font_type=“google“]Tri bandhe[/mk_fancy_title][vc_separator][mk_custom_list]
  • Jalandhara bandha – obuhvata kontrakciju u predelu vrata, blokadom brade na grudnu kost.
  • Uddijana bandha – kontrakcija abdomena.
  • Mula bandha – kontrakcija perineuma.
[/mk_custom_list][vc_column_text]Izvođenje bandhi omogućava masirajući efekat mišića na unutrašnje organe, povećano snabdevanje kontrahovanih zona krvlju pomaže čišćenje tela u celini.
Ove tri kontrakcije obuhvataju vratne, trbušne i mišiće perineuma i njihove kontrakcije povoljno deluju na nervni, respiratorni, endokrini, cilkulatorni i energetski sistem. Kada se konbinuju sa tehnikama disanja omoućavaju bolju kontrolu nad disanjem a samim tim i nad emocijama.
Najmodernije terapije za mišićnu relaksaciju ukazuju da se sistematskom kontrakcijom i opuštanjem mišića celog tela postiže i potpuno fizicko i mentalno opuštanje.
Bandhe omogućavaju zadržavanja ili nepomičnosti mišića, daha, čula, misaonih procesa, što ih svrstava u preliminarne tehnike za koncentraciju.[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=“1/2″][vc_column_text]

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][mk_divider style=“shadow_line“ margin_bottom=“36″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=“1/2″][mk_fancy_title size=“27″ font_weight=“300″ font_style=“normal“ font_family=“Open+Sans“ font_type=“google“]Uddijana bandha[/mk_fancy_title][vc_separator][/vc_column][vc_column width=“1/2″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=“1/2″][mk_image src=“http://media.yogaart.rs/2013/08/sinisa_todorov1.jpg“ image_width=“523″ image_height=“379″ crop=“false“ group=“_general“ frame_style=“gray_border“][/vc_column][vc_column width=“1/2″][mk_image src=“http://media.yogaart.rs/2013/08/za_sinisu_yogi1.jpg“ image_width=“523″ image_height=“383″ crop=“false“ group=“_general“ frame_style=“gray_border“][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][mk_padding_divider size=“20″][mk_dropcaps style=“fancy-style“ size=“50″ background_color=“rgba(0,0,0,0.01)“ text_color=“#7c7c7c“]A[/mk_dropcaps][vc_column_text]bdomen, kao središte vitalnih organa, poznat je pod nazivom solarni plexus ili “abdominalni mozak.” Lični doživljaj izvođenja uddiyana bande pruža jedinstveni osećaj abdominalne lakoće. Samo u takvom stanju shvatamo koliko nam zaista malo hrane treba iako su nasa čula i um naviknuti da se vezuju za zadovoljstva koja pruza hrana. Izvođenje uddijana bande praznog stomaka omogućava uživanje u abdominalnoj lakoći novonastalog zadovoljstva proširujući svesnost o nasim unutrasnjim organima.
Vezivanje čula i uma za viši nivo novo-nastalog zadovoljastva omogućava oslobađanje od mentalne navike povećanog konzumiranje hrane i povratak prirodnoj ravnoteži koja neminovno vodi prema blaženom stanju.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][mk_divider style=“shadow_line“ margin_bottom=“36″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=“1/2″][mk_fancy_title size=“27″ font_weight=“300″ font_style=“normal“ font_family=“Open+Sans“ font_type=“google“]NAULI KRIYA[/mk_fancy_title][vc_separator][vc_video link=“http://vimeo.com/79876142″][/vc_column][vc_column width=“1/2″][mk_fancy_title size=“27″ font_weight=“300″ font_style=“normal“ font_family=“Open+Sans“ font_type=“google“]Nauli[/mk_fancy_title][vc_separator][mk_dropcaps style=“fancy-style“ size=“50″ background_color=“rgba(0,0,0,0.01)“ text_color=“#7c7c7c“]O[/mk_dropcaps][mk_custom_list]va vežba predstavlja središnje izdvajanje trbušnih mišića rectusa abdominisa.

Postoje četiri varijante:

  • Nauli Madhyama – središno izdvajanje pravih trbušnih mišića
  • Dakshina Nauli – izdvajanje na desnoj strani
  • Vama Nauli – izdvajanje na levoj strani i na kraju
  • Nauli Kriya – kruženje trbušnim mišićima.
[/mk_custom_list][/vc_column][/vc_row]
Javite se

Trenutno nismo ovde. Možete postaviti pitanje i odgovorićemo Vam uskoro.