R

adeći program joge sa Sinišom, počinjete da uviđate rezultate u svom zivotu. Redovnim vežbanjem, neumorno ćete istezati i opuštati telo, umirivati um – da bi stigli do individualnog mira, odnosno do svoje prave prirode.
To jeste suština same joge koja pokazuje put u kome stabilno i fleksiblno telo pruža izuzetan osećaj lakoće postojanja.

Joga postaje neophodna u cilju kontrole pod stresnim situacijama kao i poboljšanju radnog kapaciteta i komunicacije sa drugim ljudima. Mnoge joga pozicije i tehnike disanja snabdevaju organe svežom krvlju i kiseonikom te doprinose dobrom zdravlju. Ukratko, insistiranje joga na pravoj kičmi dovodi do pozitivnog delovanja na sve organe, endokrine zlezde i nervni system. To jeste Sinišin koncept balansa ili ravniteze.

Kroz Sinisine joga vežbe ili asane, vežba se svaki deo tela, istežu se i opuštaju mišići, razgibavaju zglobovi, kičma i koštani sistem. Pored toga što asanama vajamo telo, one doprinose blistavom zdavlju unutrašnjih organa, žlezda i nerava. Asane uspešno otpuštaju ugrađene fizičke i mentalne tenzije da bi postepeno omougućile dopiranje do ogromnog izvora energije u nama samima.

Tehnike joga disanja, poznate kao pranajama, energizuju telo stvarajući osećanje mirnoće i svežine. Sinišin pranajama program pokazuje kakav je osećaj da se napetosti sakupljene u umu i telu otpuste kroz doživljaj kvalitetnog jogijskog disanja, poznat kao relaksacija. Relaksacija, kroz potpunu neaktivnost, postaje moćna akcija oslobađanja od stresa.

Smanjenje stresa, poboljšanje cirkulacije, gipkost, jačina i vitalnost su rezultati rada sa Sinišom. Većina učenika joge primećuju povecanje vitalnosti svoga bića kada dođu do stanja svoje ravnoteže. Redovno izvođenje joge može postepeno i značajno da poveća osećanje samoprihvatanja, dobrote i unutrasnjeg mira. Koristeći principe joge, čovek počinje da uravnotežava sve aspekte svoga Bića (a to su neophodni sastojci za jedan bogat skladan život koji uključuje fizicko telo, emocije, intelekt i duhovnost).